Кой е създателят на първата тротинетка?

29.03.2021 09:26:39

Кой е създателят на първата тротинетка?

Всяко велико изобретение, което познаваме и използваме сега, някога назад във времето е било просто една дръзка идея на нечий брилянтен ум, изпреварил своето време. Както историята помни, новите и революционни идеи невинаги са били приемани с разбиране от техните съвременници и минават години, докато те бъдат оценени по достойнство.

Днес електрическите тротинетки са едни от най-разпространените средства за придвижване в градска среда и се радват на все по-голям интерес. Тяхната интересна история, учудващо или не, започва преди почти цели два века и преминава през различни фази на развитие, докато стигнат до вида, в който ги познаваме днес.

Ако ви е интересно да разберете повече за историята на електрическите скутери и чие гениално хрумване са те, отправете се с e-Point на едно вълнуващо пътешествие назад във времето.

От къде започва всичко?

Трудно е да говорим за историята на електрическите скутери, ако преди това не споменем едно изобретение, дало основата за създаването на велосипедите, триколките и скутерите. През далечната 1817 г. известният изобретател барон Карл фон Драйс де Зауербрун от Германия, патентова първото двуколесно превозно средство, задвижвано от човек. То бързо предизвиква истински фурор и вдъхновява множество други ентусиазирани изобретатели да надградят и усъвършенстват вече създаденото от Зауербрун.

Появата на първите електрически скутери

Минават няколко десетилетия и постепенно транспортът се моторизира, а в навечерието на XX в. се появяват превозни средства, задвижвани с батерия. Идеята за първото индивидуално електрическо превозно средство е дело на Огдън Болтън-младши, който го патентова в Патентното дружество на САЩ през 1895 г.

Със сигурност, погледнато през призмата на това, което представляват електрическите скутери днес, изобретението на Болтън далеч не изглежда впечатляващо. Трябва да отбележим обаче, че за времето си то предизвиква истинска революция и дава поле за развитие на този тип превозни средства.

Прототипът на съвременните електрически тротинетки се появява през 1915 г. в Ню Йорк. Интересното при него е, че няма седалка, а водачът управлява прав - идея, която е запазена и до днес. Превозното средство, наречено Autoped е задвижвано от бензинов двигател, а любопитен факт е, че то се появява, повече от десетилетие преди да се появят първите светофари в САЩ и като цяло - регулацията на пътното движение.

Когато се появява Autoped, той е широко рекламиран и се превръща в истински фурор, намирайки изключително широко приложение. Използван е от служители на полицията, от пощальоните. Също така, това необичайно за времето си превозно средство е било използвано и от дамите, за да улесни придвижването им из града.

Дори самата Амелия Еърхарт - първата жена летец, също е управлявала електрически скутер. Определено може да заключим, че още тогава този вид превозни средства да добре приети от обществото, заради предимствата, които предлагат.

Възходът на електрическите тротинетки

Съвременните електрически тротинетки, които днес виждаме почти навсякъде около нас, се появяват в началото на XXI в., а производителите непрекъснато работят, за да предложат нови и по-усъвършенствани модели, които в най-голяма степен да отговорят на нуждите на съвременния градски човек.

Доказателство за това са и новите модели електрически тротинетки от висок клас Kaboo Wolf Warrior, за които може да научите повече тук: https://eurica.me/2021/02/23/kaabo-wolf-warrier-mantis/.

Съвременните електрически превозни средства комбинират в едно удобство, практичност, лесно придвижване в градски условия и не на последно място се явяват като природосъобразна алтернатива на автомобилите.

Всички тези предимства вещаят едно светло бъдеще на електрическите тротинетки. Как ще се развият те в следващите десетилетия - предстои да видим!

Коментари

ghovjnjv'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||'
ghovjnjv'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||' 03.01.2024 555
ghovjnjv'"
ghovjnjv'" 03.01.2024 555
ghovjnjvFqHxRidI')) OR 886=(SELECT 886 FROM PG_SLEEP(15))--
ghovjnjvFqHxRidI')) OR 886=(SELECT 886 FROM PG_SLEEP(15))-- 03.01.2024 555
ghovjnjv3jfmQBq8') OR 972=(SELECT 972 FROM PG_SLEEP(15))--
ghovjnjv3jfmQBq8') OR 972=(SELECT 972 FROM PG_SLEEP(15))-- 03.01.2024 555
ghovjnjvwslGhZii' OR 834=(SELECT 834 FROM PG_SLEEP(15))--
ghovjnjvwslGhZii' OR 834=(SELECT 834 FROM PG_SLEEP(15))-- 03.01.2024 555
ghovjnjv0"XOR(if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z
ghovjnjv0"XOR(if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z 03.01.2024 555
ghovjnjv0'XOR(if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR'Z
ghovjnjv0'XOR(if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR'Z 03.01.2024 555
if(now()=sysdate(),sleep(15),0)
if(now()=sysdate(),sleep(15),0) 03.01.2024 555
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 555
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 555
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 555'"
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 555'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||'
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 555*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15)
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 555I5tA4aII')) OR 582=(SELECT 582 FROM PG_SLEEP(15))--
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 5554uDSrR6k') OR 368=(SELECT 368 FROM PG_SLEEP(15))--
TEZ3RXpuNWQ=
TEZ3RXpuNWQ= 03.01.2024 555
../ghovjnjv
../ghovjnjv 03.01.2024 555
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 Http://bxss.me/t/fit.txt
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 555&n974458=v987833
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 555
1BmC260CpIO
1BmC260CpIO 03.01.2024 555
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 1DPsq3EyfVO
ghovjnjv
ghovjnjv 03.01.2024 555

Остави коментар

Medias about ePoint

Medias for ePoint

Кой е създателят на първата тротинетка?

Кой е създателят на първата тротинетка? - e-Point

Появата и възходът на електрическите тротинетки ➽ Научете как са възникнали електрическите средства за придвижване и най-актуалните модели днес тук. Появата и възходът на електрическите тротинетки ➽ Научете как са възникнали електрическите средства за придвижване и най-актуалните модели днес тук. 2021-03-29T09:28:41+03:00 Кой е създателят на първата тротинетка?

<p class="text-alignjustify">Всяко велико изобретение, което познаваме и използваме сега, някога назад във времето е било просто една дръзка идея на нечий брилянтен ум, изпреварил своето време. Както историята помни, новите и революционни идеи невинаги са били приемани с разбиране от техните съвременници и минават години, докато те бъдат оценени по достойнство.</p> <p class="text-alignjustify">Днес електрическите тротинетки са едни от най-разпространените средства за придвижване в градска среда и се радват на все по-голям интерес. Тяхната интересна история, учудващо или не, започва преди почти цели два века и преминава през различни фази на развитие, докато стигнат до вида, в който ги познаваме днес.</p> <p class="text-alignjustify">Ако ви е интересно да разберете повече за историята на електрическите скутери и чие гениално хрумване са те, отправете се с e-Point на едно вълнуващо пътешествие назад във времето.</p> <h2 class="text-alignjustify"><span style="font-size: 22pt;">От къде започва всичко?</span></h2> <p class="text-alignjustify">Трудно е да говорим за историята на електрическите скутери, ако преди това не споменем едно изобретение, дало основата за създаването на велосипедите, триколките и скутерите. През далечната 1817 г. известният изобретател барон Карл фон Драйс де Зауербрун от Германия, патентова първото двуколесно превозно средство, задвижвано от човек. То бързо предизвиква истински фурор и вдъхновява множество други ентусиазирани изобретатели да надградят и усъвършенстват вече създаденото от Зауербрун.</p> <h2 class="text-alignjustify"><span style="font-size: 22pt;">Появата на първите електрически скутери</span></h2> <p class="text-alignjustify">Минават няколко десетилетия и постепенно транспортът се моторизира, а в навечерието на XX в. се появяват превозни средства, задвижвани с батерия. Идеята за първото индивидуално електрическо превозно средство е дело на Огдън Болтън-младши, който го патентова в Патентното дружество на САЩ през 1895 г.</p> <p class="text-alignjustify">Със сигурност, погледнато през призмата на това, което представляват електрическите скутери днес, изобретението на Болтън далеч не изглежда впечатляващо. Трябва да отбележим обаче, че за времето си то предизвиква истинска революция и дава поле за развитие на този тип превозни средства.</p> <p class="text-alignjustify">Прототипът на съвременните <a href="https://e-point.bg/category/elektricheski-trotinetki-kaabo" target="_blank" rel="noopener"><span style="color: #3366ff;">електрически тротинетки</span></a> се появява през 1915 г. в Ню Йорк. Интересното при него е, че няма седалка, а водачът управлява прав - идея, която е запазена и до днес. Превозното средство, наречено Autoped е задвижвано от бензинов двигател, а любопитен факт е, че то се появява, повече от десетилетие преди да се появят първите светофари в САЩ и като цяло - регулацията на пътното движение.</p> <p class="text-alignjustify">Когато се появява Autoped, той е широко рекламиран и се превръща в истински фурор, намирайки изключително широко приложение. Използван е от служители на полицията, от пощальоните. Също така, това необичайно за времето си превозно средство е било използвано и от дамите, за да улесни придвижването им из града.</p> <p class="text-alignjustify">Дори самата Амелия Еърхарт - първата жена летец, също е управлявала електрически скутер. Определено може да заключим, че още тогава този вид превозни средства да добре приети от обществото, заради предимствата, които предлагат.</p> <h2 class="text-alignjustify"><span style="font-size: 22pt;">Възходът на електрическите тротинетки</span></h2> <p class="text-alignjustify">Съвременните електрически тротинетки, които днес виждаме почти навсякъде около нас, се появяват в началото на XXI в., а производителите непрекъснато работят, за да предложат нови и по-усъвършенствани модели, които в най-голяма степен да отговорят на нуждите на съвременния градски човек.</p> <p class="text-alignjustify">Доказателство за това са и новите модели електрически тротинетки от висок клас Kaboo Wolf Warrior, за които може да научите повече тук: <span style="color: #3366ff;"><a href="https://eurica.me/2021/02/23/kaabo-wolf-warrier-mantis/" target="_blank" rel="noopener"><span style="color: #3366ff;">https://eurica.me/2021/02/23/kaabo-wolf-warrier-mantis/</span></a></span>.</p> <p class="text-alignjustify">Съвременните <span style="color: #3366ff;"><a href="https://e-point.bg/" target="_blank" rel="noopener"><span style="color: #3366ff;">електрически превозни средства</span></a></span> комбинират в едно удобство, практичност, лесно придвижване в градски условия и не на последно място се явяват като природосъобразна алтернатива на автомобилите.</p> <p class="text-alignjustify">Всички тези предимства вещаят едно светло бъдеще на електрическите тротинетки. Как ще се развият те в следващите десетилетия - предстои да видим!</p>

ghovjnjv'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||' ghovjnjv'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||'

2024-01-03T08:37:18+02:00
555

ghovjnjv'" ghovjnjv'"

2024-01-03T08:37:18+02:00
555

ghovjnjvFqHxRidI')) OR 886=(SELECT 886 FROM PG_SLEEP(15))-- ghovjnjvFqHxRidI')) OR 886=(SELECT 886 FROM PG_SLEEP(15))--

2024-01-03T08:37:10+02:00
555

ghovjnjv3jfmQBq8') OR 972=(SELECT 972 FROM PG_SLEEP(15))-- ghovjnjv3jfmQBq8') OR 972=(SELECT 972 FROM PG_SLEEP(15))--

2024-01-03T08:37:01+02:00
555

ghovjnjvwslGhZii' OR 834=(SELECT 834 FROM PG_SLEEP(15))-- ghovjnjvwslGhZii' OR 834=(SELECT 834 FROM PG_SLEEP(15))--

2024-01-03T08:36:53+02:00
555

ghovjnjv0"XOR(if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z ghovjnjv0"XOR(if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR"Z

2024-01-03T08:36:21+02:00
555

ghovjnjv0'XOR(if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR'Z ghovjnjv0'XOR(if(now()=sysdate(),sleep(15),0))XOR'Z

2024-01-03T08:36:13+02:00
555

if(now()=sysdate(),sleep(15),0) if(now()=sysdate(),sleep(15),0)

2024-01-03T08:36:04+02:00
555

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:35:55+02:00
555

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:35:47+02:00
555

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:33:49+02:00
555'"

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:33:48+02:00
555'||DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98),15)||'

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:33:38+02:00
555*DBMS_PIPE.RECEIVE_MESSAGE(CHR(99)||CHR(99)||CHR(99),15)

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:33:24+02:00
555I5tA4aII')) OR 582=(SELECT 582 FROM PG_SLEEP(15))--

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:33:15+02:00
5554uDSrR6k') OR 368=(SELECT 368 FROM PG_SLEEP(15))--

TEZ3RXpuNWQ= TEZ3RXpuNWQ=

2024-01-03T08:32:09+02:00
555

../ghovjnjv ../ghovjnjv

2024-01-03T08:32:09+02:00
555

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:32:09+02:00
Http://bxss.me/t/fit.txt

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:32:09+02:00
555&n974458=v987833

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:31:17+02:00
555

1BmC260CpIO 1BmC260CpIO

2024-01-03T08:31:13+02:00
555

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:31:12+02:00
1DPsq3EyfVO

ghovjnjv ghovjnjv

2024-01-03T08:31:09+02:00
555
Сравнение на продукти