• Начало
  • Допълнителен сервизен пакет „ Сервиз +“

Допълнителен сервизен пакет „ Сервиз +“

 Можете да закупите допълнителен сервизен пакет „ Сервиз +“ към момента на покупка на вашия нов електриески скутер.

Електрическите скутери/тротинетки, както всяко превозно средство имат нужда от техническа поддръжка и правилна експлоатация, за да можете да ги използвате дълго време. Заплащайки на годишна база малка сума, Вие ще получите възможност за удължена гаранция на ел. компоненти с 12 месеца, безплатен технически преглед на вашия скутер два пъти годишно, експресно сервизиране в рамките на 24 часа и безплатна подмяна на части, които гранцията не покрива. Закупувайки едногодишен пакет „ Сервиз +“, всеки клиент получава възможност за следните безплатни услуги:

  • експресно и приоритетно отстраняване на гаранционен или извън гаранционен проблем в сервиза на Е-Point в рамките на 24 часа;
  • безплатен цялостен технически преглед на всеки 6 (шест месеца) – батерия, електрически компоненти, спирачна система, шаси, окачване, светлини, компоненти ;
  • цената за труда по отстраняване на повреди и подмяна на части, които не се покриват от стандартните гаранционните условияа именно: смяна на гуми (вътрешни/външни), на калници, накладки и грипове,  на силиконова основа против подхлъзване, на степенка, декоративни елементи и покрития - стикери, светлоотразители и други. 

Важно уточнение: Допълнителният сервизен пакет " Сервиз +" не включва и не покрива ремонти или безплатна подмяна на части, като:

  • батерия, дисплей,  зарядно, електрически мотор, контролер, порт за зареждане,
  • повреди, причинени от неправилна употреба и в нарушение с указанията в Ръководството за употреба. Продуктът трябва да се използва според указанията в Ръководството на потребителя;
  • повреди, вследствие неспазване на инструкциите на "Смарт Електрик Пойнт" ООД  за правилна поддръжка на продукта;
  • повреди, поради невнимание или в резултат на природни бедствия (мълния, наводнение, пожар или други независещи от „Смарт Електрик Пойнт" ООД причини);
  • повреди, дължащи се на лош транспорт, неподходящо съхранение, неспазване на указанията в съпровождащата документация, незаземяване, неизправности в електрическата мрежа, природни бедствия и форсмажорни обстоятелства, ползване на некачествени консумативи, опит за отстраняване на дефект от неупълномощени лица или по други причини, независещи от Продавача.

 

Сравнение на продукти