• Начало
  • Допълнителен сервизен пакет „ Грижа за моя скутер“

Допълнителен сервизен пакет „ Грижа за моя скутер“

 Можете да закупите вашия пакет „ Грижа за моя скутер“ към момента на покупка на вашия нов електриески скутер.

Електрическите скутери/тротинетки, както всяко превозно средство имат нужда от техническа поддръжка и правилна експлоатация, за да можете да ги използвате дълго време. Заплащайки на годишна база малка сума, Вие ще получите възможност за безплатен технически преглед на вашия скутер, отстраняване на повреди и безплатна подмяна на дефектирали части. Закупувайки едногодишен пакет „ Грижа за моя скутер“, всеки клиент получава възможност за следните безплатни услуги:

  • цялостен технически преглед на всеки 6 (шест месеца) – батерия, електрически компоненти, спирачна система, ходова част, светлини, компоненти ;
  • отстраняване на повреди и подмяна на части, които не се покриват от стандартните гаранционните условияа именно: гуми (вътрешни/външни); калници; гумени дръжки и основа против подхлъзване; декоративни елементи и покрития - стикери, светлоотразители и други; USB портове, електрически кабели, букси; съединения; степенка; не задвижващо колело;

Важно уточнение: Допълнителният сервизен пакет " Грижа за моя скутер" не включва и не покрива ремонти или подмяна на части, като:

  • батерия, зарядно, електрически мотор, контролер, порт за зареждане,
  • повреди, причинени от неправилна употреба и в нарушение с указанията в Ръководството за употреба. Продуктът трябва да се използва според указанията в Ръководството на потребителя;
  • повреди, вследствие неспазване на инструкциите на "Смарт Електрик Пойнт" ООД  за правилна поддръжка на продукта;
  • повреди, поради невнимание или в резултат на природни бедствия (мълния, наводнение, пожар или други независещи от „Смарт Електрик Пойнт" ООД причини);
  • повреди, дължащи се на лош транспорт, неподходящо съхранение, неспазване на указанията в съпровождащата документация, незаземяване, неизправности в електрическата мрежа, природни бедствия и форсмажорни обстоятелства, ползване на некачествени консумативи, опит за отстраняване на дефект от неупълномощени лица или по други причини, независещи от Продавача.

 

Сравнение на продукти
Powered by Cloudcart
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“. Научете повече за нашата Политика за обработване и защита на лични данни и нашата Политика за използване на бисквитки.